Våra produkter är av högsta europeiska standard. Dock händer det ibland att ett problem uppstår. Kontakta då vår serviceavdelning genom att skicka epost eller ring oss så åtgärdar vi problemet omgående. Diamond Europe har ett reservdelslager på 5 miljoner kronor så även efter garantitiden finns alltid reservdelar till dina diamondprodukter.

Bra service till ett rimligt pris

Har ni problem med er utrustning? Kontakta oss så skickar vi ut någon av våra kunniga servicetekniker.


Servicevillkor

Vi försöker alltid hitta tidigast möjliga datum. Om du vill boka ett specifikt datum och tid beskriv gärna för oss vilka tider funkar för Er.

Pris
Samtliga prisuppgifter som lämnas innan produkten är undersökt/reparerat är preliminära.

När från kundens sida godkänt, accepterat kostnadsförslag eller max accepterad prisuppgift kan ej ångras i efterhand, kostnadsförslaget är bindande åt båda håll.


Garanti

Ett års garanti lämnas på produktdelar (reservdelar) från fakturadatum. Plug-in (maskiner som kopplas till adapter eller annan elförsörjning), gasmotordriven utrustning (maskin), kylskåp och frysskåp, trefaskopplingar samt samtliga andra maskiner måste installeras av behörig fackman. Underlåtenhet att följa dessa regler medför att garantin blir ogiltig. Fakturan utfärdad av den behörige fackmannen avseende installationen och/eller annan åtgärd skall sparas under hela garantiperioden och uppvisas på begäran.


Låneprodukt

Om du har behov av att låna en produkt under eventuell reparation så försöker vi alltid hjälpa till genom att låna ut en produkt med likvärdiga funktioner. Tillgången på låneprodukter kan variera och vi kan inte garantera att du får låna en identisk produkt.


  • Snabb service med professionell personal
  • Möjlighet till att låna maskiner vid större reparationer
  • Stort reservdelslager
Kontakta oss idag

Vill du veta mer om garanti och villkor kan du läsa mer här.

 

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!